Εξερευνηση

Forward to the Moon!

Χαμηλού Ύψους Γήινη Τροχιά

Η ESA συμβάλλει στη λειτουργία του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού έως το 2024. Οι αποστολές αστροναυτών της ESA θα εστιάσουν σε σημαντικά επιστημονικά αποτελέσματα και τεχνολογικές εξελίξεις με οφέλη για τους ανθρώπους στη Γη.

Η πρόσκληση εμπορικών εταίρων χρήσης χαμηλού ύψους τροχιάς γύρω από τη Γη θα ενθαρρύνει την οικονομική, ταχεία και εύκολη πρόσβαση στο διάστημα για την Ευρωπαϊκή βιομηχανία. Θα επιτρέψει επίσης την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών που θα στηρίξουν τις αποστολές της ESA στην Σελήνη και στον Άρη.

Ρομποτική εξερεύνηση της Σελήνης

Η ESA θα εφαρμόσει παγκοσμίου επιπέδου ευρωπαϊκή επιστημονική γνώση, χάρη σε νέες διεθνείς και εμπορικές συνεργασίες. Νέα ευρωπαϊκή τεχνολογία θα φθάσει στην επιφάνεια της Σελήνης με το Lunar Resource Lander και σε σεληνιακή τροχιά με το Lunar Pathfinder.

Η ευρωπαϊκή βιομηχανία θα επιδείξει σημαντικές τεχνολογίες για την εξερεύνησης της Σελήνης σχετικά με τη πρόωση, την ενέργεια και τη ρομποτική.

Άνθρωποι στη Σελήνη

Η ESA συνεργάζεται με διεθνείς εταίρους για να ξεκινήσει την κατασκευή στοιχείων κλειδιά για τον διαστημικό σταθμό Lunar Orbital Platform – Gateway, μεταξύ των οποίων μια κατοικίσιμη μονάδα, τηλεπικοινωνίες και έναν αεροφράκτη για την ανάπτυξη επιστημονικών οργάνων και του CubeSats σε τροχιά γύρω από τη Σελήνη.

Το ευρωπαϊκό Δομοστοιχείο Υπηρεσίας (Service Module) του διαστημικού σκάφους Orion θα μεταφέρει τετραμελές πλήρωμα στο Gateway και θα τους επαναφέρει.

Άρης

Η ESA θα εγκαινιάσει την αποστολή ρόβερ ExoMars σε συνεργασία με τη Ρωσία με σκοπό την εξερεύνηση κάτω από την επιφάνεια του Άρη, σε αναζήτηση στοιχείων για το αν υπήρξε ποτέ ζωή στον Κόκκινο Πλανήτη.

Η ESA θα ξεκινήσει την κατασκευή του τεχνητού δορυφόρου και του ‘εξερευνητικού ρόβερ’ για την αποστολή Mars Sample Return ώστε η εκτόξευση να πραγματοποιηθεί το 2026, σε συνεργασία με την NASA.

Εξερευνωντας & ανακαλυπτοντας Εξερευνώντας το Ηλιακό μας Σύστημα και αποκαλύπτοντας τα μυστικά του Σύμπαντος